Monday, January 18, 2010

張敬軒、譚惠珠 ─── Shame on You!

一直都覺得你啲歌唔錯,係個人無乜character啫,不過都無乜問題。

最近四大唱片公司同無線反枱,旗下歌手接受有線訪問都開始用廣東話回答擺出姿態以示逐漸脫離無線操控。作為環球歌手嘅你呢邊箱以廣東話接受有線訪問,嗰邊箱即刻耍晒冧話“內疚”,SHAME ON YOU!!

無個性唔緊要,但無原則無腰骨呢下先係死罪呀!以你今日嘅受認同程度,你仲驚乜呢?唔係話你可以肆無忌大,但“以和為貴”同“世界仔”係兩樣嘢囉!

睇下,連你個friend都唔撐你呀!

“謝安琪前往廣州出席南方都市報舉辦「風尚中國榜頒獎典禮」,領取「年度音樂人獎」。對於同屬環球兼好友的張敬軒用廣東話接受其他電視台訪問感到內疚。 她說:「我都開始用廣東話接受訪問,我覺得方便啲,我冇內疚喎!唔知內疚係邊度嚟。」”


題外話:

星期日城市論壇主持謝志峰先生真係有guts!我不嬲無睇開城市論壇,但有幸見佢扯火!

之前就六四事件二十周年討論,嗰條死肥仔話“當時港人嘅捐款令學運「變質」”,一直克己、當年親身到北京採訪嘅謝志峰聞言即刻扯火,激動反問:「你講清楚幾時開始變質?我真係唔明!」。

啱啱過去嘅星期日就五區公投討論,一睹基本法委員會成員譚惠珠如人肉錄音機般引經據典。

“譚惠珠昨日出席港台節目城市論壇時,指《基本法》並無授權香港進行五區公投,故任何形式的公投都違反《基本法》。她承認本港無法律限制不能進行公投,但聲稱五區公投是違憲,「冇一個取締(公投)嘅法律,唔等於係合憲」,她又指香港不是主權國家,故「權力來自人民」、「還政於民」的說法並不成立。
上述五區公投違憲的理據甫出,連論壇主持謝志峰亦大惑不解,問譚惠珠:「《基本法》都冇授權我主持論壇,咁我宜家咪違反《基本法》?」引來全場掌聲。”﹝蘋果日報﹞
 
令人拍案叫絕!
 
作為主持人可能需要做到不偏不倚、不慍不火,但謝生嘅當場扯火行為,我唔覺得唔專業,反而覺得係人性之表現,作為傳媒人應有嘅風骨!
 
今日偶然喺記者"baowong"嘅blog爆炸手記中讀到,謝志峰先生於蘋果日報「最後撤出廣場的記者」一文中曾道:「甘於貧,支筆先會硬。」,叫同行唔好因為權勢而埋沒良心。

你好嘢!

No comments: