Sunday, January 10, 2010

Grow Old With You

龍哥

我又唔係好記得我哋會lunch預先約埋行返屋企,只係記得每朝早會約喺OK對面嘅士多等一齊行返學。
其實我都好鐘意同知心朋友一齊散步傾計。有次假日我去探阿鳳,無特別安排節目就只係喺佢屋企附近散步傾計。
我最近又發現喺上水同粉嶺之間嘅一段路好靚好舒服,假日無乜車,兩旁有好高嘅樹,有時會有人踩單車經過,好似上海﹝其實我無去過上海,只係覺得好似方大同【橙月】隻碟入面喺上海拍嘅相﹞。

宜家我覺得同啲朋友又進入另一階段,就係好少再行街shopping,反而只會約食飯食tea見面傾計。話當年。
人大咗同朋友相處嘅習慣唔同咗,口味都唔同咗。 以前就話懶型,扮靚靚去啲fancy食店cafe呃埋自己話"quality of life"!宜家實實際際最好上朋友屋企過。最近同幾個閨中密友食飯已經由西式食肆逐漸轉去茶樓飲茶,我哋仲戲言遲啲應該會約埋一齊返深圳揼骨,就好似我哋阿媽咁。


其實,成日話當年,真係代表老咗架!
不過,其實我覺得能夠同朋友們一同成長係一件幸福事。

牡丹

2 comments:

龍哥 said...

好似好吸引咁!!!

牡丹 said...

你講嗰條路定係橙月呀? :)