Monday, January 11, 2010

THE OUTLOOK MAGAZINE 新視綫主編 陳皎皎


噙日偶然去灣仔128商場,
入左一間賣內地雜誌同書的鋪頭.
我見到呢本THE OUTLOOK MAGAZINE 新視綫,
個封面好吸引,又厚,
再睇,只售25蚊, 即買.
係巴士,忍唔住拆開睇,
因為感冒未清,頭痛,加上架車几暗,字又細,
我只係睇圖先,
......已經好吸引!!
我只能用個"堅"字黎形容!!
首先"面子問題 / THE FACE",
有多張政要的相,
第一張係喬治布殊係佛羅里達州視察學校時,
助理向布殊報告"一架飛機撞向世貿大厦"時的表情.
另外又有酒井道歉的相,
仲有陳冠希!
之後就到"解讀面孔 / DECORDING FACES"
原來19世紀末,法國神經學家Duchenne de Boulogne利用電診法和電流刺激研究表情!
區分發自內心的笑和其他種類的笑容!
內頁有好多19世紀末唔同人唔同表情的黑白相!
之後到"一面之詞 / ONE WORLD,ONE FACE"
一開首講述經過改頭換面的2年零7個月,
殺人犯Tatsuya Lchihashi終於被捕的故事.
然後到"面孔統治術 / FACE OF POWER"
內容講述英國女王The Queen Elizabeth ll應該係出現在貨幣上次數最多的君主!
什至可以話通過錢黎了解佢的一生!
之後仲有"美人, 臉上的消費陰謀 / BEAUTY CONSUMPTION"
"以貌取人 / FACE OR FATE"
"面孔即種族 / YOUR FACE IS YOUR RACE"
"面孔地圖 / MAP OF THE FACES"
"藝術家,面孔迷狂 / BEAUTY, CONSUMPTION OF THE FACE"
......
注意!!只售25蚊!!!
拎住呢本THE OUTLOOK MAGAZINE 新視綫,
雖然我未有時間睇晒,
但已經覺得好......滿足!!
咁認真的一本雜誌,
我決定會好認真咁睇!!
最令我驚訝的是,
主編陳皎皎生於1980年.
真係好令人感動!
龍哥



1 comment:

牡丹 said...

不過係咪簡體字架?! -_-"
屯門商務對面都有間賣內地雜誌同書嘅鋪頭喎