Friday, January 22, 2010

使唔使咁大聲

噙日我返半日工,
朋友C要返工,
所以我放工就立即去排隊買eason的非,
我排左兩個鐘,
未食飯又想去洗手間,
但咁都唔係最辛苦,
最辛苦係排我後面個個男人,
係排隊的時間裏面,
佢就講足咁耐電話,
講電話唔係問題,
但係使唔使咁大聲!!
大聲都算,
最討厭係每一句說話都要有個X字,
我發覺香港男人真係語言障礙,
唔講個X字就好似唔識點表達咁.
條友不停係電話同人講排得好辛苦,
收線後又打比第二個講同一樣的話.
條友:"喂!你睇唔睇eason?吓?唔X睇?點解呀?X!無,我咁啱經過咪排下,X!勁X多人,我一陣又要三點到長沙灣,X!......喂,你係咪係附近?不如你幫我排呀!"
條友就係咁不停X黎X去打電話,
我真係好想掌佢咀.
到最後,無朋友肯幫佢排,
結果佢就走左.
成個世界即刻靜晒.
佢走左之後,
我覺得有d人真係好怕自己一個,
好怕悶.
好似靜一刻都唔得咁.
仲有就係,
有d人好似成日同人講野成日吹水,
但佢地其實根本唔識溝通.
好似條友咁,
刪去所有X字,
刪去所有重複的字眼,
內容就係"自己排隊好辛苦,可唔可以幫我排!"
就係咁簡單!!!
如果唔係eason,
我真係唔想排落去!
係一大堆X聲之下,
我同自己講,
為左eason唔緊要啦!
可惜,
差唔多到我時,
15場$480的非全部只剩單叮位......
唯有買$280......
雙重打擊......
龍哥

No comments: