Friday, January 8, 2010

一段路

噙日完左陸運會後,
我同豬九兩個同事走.
由元朗大球場行去元朗廣場個邊,
初初,我覺得行咁遠好辛苦,
好唔想行.
跟住豬九同事一就話,
邊行邊傾好快會到.
我地一路行一路傾,
果然好快到.
豬九同事一:"好難得可以咁傾計."
我:"你成日都係豬九撩我地傾計架啦!"
豬九同事一:"唔同!!你唔覺我地好少係街度傾計?我鐘意一路行一路傾!"
豬九同事一的說話,令我諗返讀書個陣時.
中學個陣,我好鐘意放學行返屋企,
有時同學送我,有時我送同學.
我同牡丹唔同班,
但住得好近.
當時我的好朋友同牡丹一班,
咁我就識左佢.
我唔記得我係點樣同牡丹熟,
我只記得我地的友誼係建立係個段回家的路上面.
好多時,我地lunch會預先約定行返屋企.
中五後,
我地唔同學校,
到大學到工作個時,
中間有大段時間無見.
但到依家,
我地唔洗warm up,
都可以好feel free講自己的諗法同理想.
以往一段段的路程,一段段的對話,
成為我地友誼的植根!
另外,
我發現人大左,
好多時出街行的目的都係shopping,
我已經好耐無特別為同人傾計而走一段路.
可能勁感冒,
突然諗起好多往事,情緒有點down,
又或者係,
我覺得自己真係老左啦!
龍哥

No comments: