Friday, January 22, 2010

與B小姐D小姐

龍哥

上次提及我同B小姐D小姐現在仍然常常見面,你奇怪點解我同佢哋嘅價值觀咁唔相同,關係都可以由中學keep到宜家?

我諗宜家我哋嘅關係已經變成「家人」吧?

我好肯定喺我宜家嘅朋友堆中,佢哋一定唔會係同我最夾、最好玩嗰班,我有好多事甚至未必會搵佢哋傾,但大概因為係兒時好友,相識太耐,佢哋依然會喺我嘅「朋友」一欄中佔好重要嘅位置。

細個時大家身處嘅環境比較簡單、思想又單純,無乜分歧,生活習慣同價值觀都相似,所以就算性格有些微分別都容易走埋一堆一齊讀書一齊玩;畢業後大家接觸嘅事物各異,發展不同,圈子又不同,價值觀漸漸變得不同都無可厚非,但可能我哋之間已經由「友情」變成「感情」,而且人越大,慢慢學懂包容*,一直以嚟大家都願意花時間同心思去經營呢段關係,所以先唔會無疾而終。As long as喺一啲根本價值同大是大非話題上意見唔係南轅北轍,我相信我哋嘅關係係可以繼續維持。

加上接觸嘅人越多,見識到好多利害關係、虛情假意,漸懂「人獸之別」,更會珍惜呢段建基於真友情、經歷咗咁耐嘅關係,因為知道得來不易。

*雖然話包容啫,但上次last minute send個SMS就咁就dismiss約咗成個月嘅飯局我係真心嬲架!

牡丹

No comments: