Friday, January 15, 2010

〈CHANGE〉

牡丹喺度!

‧龍哥你啲畫好靚呀!成日都想有本sketch book隨身,寫啲嘢又好,塗鴉又好﹝當然無你嗰啲咁靚﹞,記低啲idea又好,不過行動力低,遲遲未成事。不過我都知係藉口,有心嘅,求其攞張餐紙都可以寫啦!
我哋嘅Saturday Workshop你會唔會教我架?

‧龍哥你睇〈CHANGE〉會喊?!我呢兩日就係煲呢套劇﹝係囉,所以無寫blog囉‧‧‧﹞,我都睇到標晒眼水,因為套戲真係好──Q──悶!


內容主要係木村為繼承父親遺誌,由一個鄉村小學教師搖身成為議員再晉身成為日本總理,初生之犢進入腥風血雨嘅政治圈,面對奸險小人,不畏強權又要處理國內及國際大小問題。
感覺係───兒嬉!
無可否認,對日劇,特別係呢套木村擔正,期望製作應該係認真,包括劇情!
可能真係期望過高,又或者我唔應該攞West Wing同佢比﹝大家政治文化架構不同﹞但我真係覺得〈金枝慾孽〉好睇過佢囉!
犯駁處不贅。作為一套十集娛樂消閑連續劇,唔期望原原本本將真正政治實況刻劃出嚟,一來唔夠時間,二來唔係紀錄片,而且唔夠娛樂性,現實情況複雜得嚟觀眾又未必理解。
真正令我感到煩厭係佢將木村刻劃成一個充滿魅力、影響力嘅政治領袖,手法欠說服力,同時令身邊人個個好似白痴咁。
一個政治新人,思想單純,滿腔熱誠,不辭勞苦為人民服務,從而打動身邊人為佢效勞,條橋係成立嘅,但係咪每次佢只要三幅被咁,將“宜家小學都唔教”嘅做人道理、“阿媽原來係女人”嘅真心話,大義澟然咁講出嚟,就可以將深謀遠慮嘅政治老狐狸嘅思想一下子推翻;只要做一啲所謂與眾不同、紆尊降貴嘅動作,如作為總理為下屬倒杯茶,就可以令政敵徹底改變立場,棄暗投明,向佢俯首稱臣?呢套“動之以情”嘅方程式喺套劇入面又真係所向披靡喎!
最後個段十五分鐘向人民真情剖白直頭令我呵欠連連呀,不如放多啲時間刻劃人物處境吧啦!
當然,要豐富劇情之餘又要深化人物角色係高難度,但唔難駛鬼出錢請你班編劇導演咩?

真係睇到我割床!

1 comment:

龍哥 said...

呵呵!!我真係好感動喎!!同你相反!!一來我真係鐘意木村,二來,唔知點解我真係好能代入到!!代入係指我真係好易代入咁單純的想像世界入面!!!我真係會諗,如果有一個人可以咁,唔理佢係做什麼職業,什麼身份,什麼能力,都真係可以令我好感動!!哈!因為我係一個好硬頸但又好易被感動的人呢!!