Thursday, January 14, 2010

開會畫

開會你會做什麼?
我會留意下身邊人拎住支筆做什麼.
最常見的係用原子筆將英文字或中文字中間筆劃的空格填滿佢.
又有照抄下開會流程張紙上面某一些字或句,即純粹練下字咁!
又或者平日用開右手寫字,突然試用左手寫.通常又係抄返開會流程張紙上面某一些字或句.
又或者畫下單線曲線圖案.
咁啱坐隔離的係熟人,又會係開會流程張紙上面的空位或背面寫類似係"好悶 / 完未 / 想走"等字句.
以上所有我當然一定做過.
不過,
我最常會做的係畫下畫,
我會叫呢d做開會畫.
由於環境唔太方便,
只可以用最簡單的線條完成.
以下係我的代表作,
我係指好能代表我開緊會的心情之作!






你唔洗知道以上個會的內容,都可以感受到個會的意義.
不過我都試過係環境許可之下畫得細緻些:


題外話,
我今日終於知道最辛苦的會係什麼會!!
就係放工開完會後,
當你返到自己位諗住休息下,
突然有個同事同你講:"開會啦!"
原來全世界最辛苦的會叫:
"開完會後再開一個事先唔知要開的會".
係呢個會入面,
我再無畫過任何野......
龍哥













2 comments:

追神傑 said...

最鐘意係個護士小姐講:佢係悶死!

龍哥 said...

me too!!!