Friday, February 5, 2010

Suede Reunion

龍哥,你都知道我當年有幾愛Suede?


2003年9月我特登飛去倫敦睇佢哋喺ICA舉行嘅五場gigs,因為佢哋每場分別翻玩佢哋五隻大牒total五場,呢五場gigs喺我哋fans圈內絕對係一時佳話!嗰五晚嘅情景我到宜家都仲歷歷在目:五場分別翻玩所有albums同singles嘅歌甚至有因為Brett同前guitarist Bernard Butler嘅私人恩怨所以話唔再唱嘅"Stay Together"、認識好多嚟自唔同地方嘅"suedeheads"、喺after-show party可以同Suede每個成員合照同傾偈﹝其實只係say hi因為太緊張兼英文屎﹞、仲有獲Brett親吻我嘅手背一下﹝!﹞‧‧‧呢段經歷我估我會講到70歲!﹝唔理人想唔想聽!﹞

跟住Suede就喺同年12月解散!當時喺forum嘅氣氛簡直係愁雲慘霧。

直到最近聽到Suede為Teenage Cancer Trust籌款,決定於3月24日於倫敦Royal Robert Hall演出一場,line up仲要有Neil Codling,唔計Bernard Butler年代,呢個都可以話係好original、最合拍嘅line up!






但我竟然買唔到飛囉!

我唔想講嘢啦。

No comments: