Sunday, February 7, 2010

Muse - The Resistance Tour

尋晚去ARENA睇Muse‧‧‧頂!好睇到丫!

出名great live band嘅Muse,一開始"Uprising", "Supermassive Black Hole" intro一響起啲人已經癲晒,全晚最精彩係"Time Is Running Out",全場同一時間、同一幅度、同一方向跳足全場!睇翻youtube原來後面都好多人,我都已經算企得比較前。

http://www.youtube.com/watch?v=EdxNhZPIU8c

之前不斷狂loop佢哋嘅歌可惜都唔係記得晒所有歌詞,不過完全無影響投入程度。隊band完全帶動到現場氣氛,totally insane!

唔係睇過好多band,只有Suede、Travis、Keane。Suede完全有個人情意結,係我最沉迷投入最多青春嘅一段good old days,最熟,所以主觀地永遠係我嘅best band;Travis同Keane我都好鐘意但相對地啲歌比較mellow;Muse vocalist Matthew Bellamy嘅強勁結他同falsetto,表現非常投入,加上好多歌都有政治抗爭主義,所以我會覺得Muse嘅live係最令人熱血沸騰!

另外背景播放嘅visual aid配合歌曲有theme,製作出色,加埋lighting,賞心悅目!


非常鼓勵未認識Muse嘅人去睇佢哋嘅live!

2 comments:

龍哥 said...

牡丹,d相你影?影得几好!!我會買muse的碟聽下!!

牡丹 said...

係呀!你得閑去我個Facebook睇下一個我去過嘅gigs嘅相簿呀!仲有方大同最近個演唱會嘅相簿丫!
快啲買Muse丫!我recommend之前嘅Black Holes And Revelations, Absolution, 同最近嘅The Resistance!