Friday, February 12, 2010

少女年廿八


如果唔係年廿八,
我都唔可以立定決心大掃除.
雖然只係一個人住,
但我原來真係有好多好多野,
多野都係其次,
最恐怖係,
屋企真係好污糟,
我已經唔多下廚,
但我足足花左四個鐘洗廚房!!
單單一個廚房,
已經發現有好多我唔知几時買的野出現!
我一直拾,一直拾,一直拾......
咁就拾左十二個鐘......以上,
但仲未拾睡房,仲未洗露台,仲未洗雜物露台......
成個過程好辛苦,
不過都有驚喜,
就係揾返中二的寫作練習簿!!
個時我同同學A好重視呢本寫作練習!!
呀sir任我地自由發揮,
而我個時就練習寫詩!!
睇返真係覺得好少女!!!
節錄其中一部分:
"儘管照片已泛黃,
往事已淡忘."
仲有另一首的其中一部分:
"風送風,雨滴雨; 我送你,雨滴淚."
真係好少女!!!!
雖然自己睇返都覺得唔係几好意思,
但都好令人回味!!
學生時代寫的野,
依家真係寫唔返!!
拾屋拾到零晨先揾到呢本寫作練習,
又真係更加有詩意!!
另外,
我仲重新拾過書房!!
年廿九繼續努力拾屋!



No comments: