Thursday, February 25, 2010

喜喜冰室 奇遇

今日去中環同銅鑼灣行街,之後特登去新開嘅「喜喜冰室」食下午茶。呢間茶餐廳標榜懷舊,裝修模仿六七十年代式冰室。

人唔係太多,但我只係一個人,所以被安排搭枱。

其招牌菜「雞批浮台」﹝即雞批放入豆茸忌廉湯中﹞,喺報章訪問有介紹過,可惜我對其綠色湯有點保留,雖然我想試下跟呢個餐嘅「香蕉克戟」,不過都無叫到,只係保守地叫咗個穩鎮嘅茶餐。

對面搭枱嘅一個女人就叫咗呢個餐,我見個雞批嚟嘅時候個侍應仲幫佢喺個雞批中間唧咗啲茄汁,好奇怪。

更奇怪嘅係,突然呢個女人問我介唔介意同佢share佢個香蕉克戟,因為佢好飽,食唔晒!真係嚇咗我一跳!其實我真係覺得好古怪,不過佢真係好有誠意,叫我唔駛多謝佢,係佢多謝我幫佢就真!同埋覺得拒絕佢好似令佢好尷尬,加上我又真係有啲想試下呢個香蕉克戟,所以最終就接受佢嘅好意啦!之後我就密密食,唔知同唔同佢傾偈好,好彩佢好快食完走咗。

不過我真係好多謝佢嘅好意,更加欣賞佢唔浪費食物嘅美德,更更更加欣賞佢為咗身體力行而有勇氣去同一個陌生人分享食物!

可惜我都係辜負咗佢嘅好意,因為我自己嘅茶餐食剩咗一半。

呢篇絕對唔係食評,因為我對食物要求唔高,對食物嘅包容度好高,只係識得分辨最好食同最難食嘅嘢,中間個range好大架。

我只係覺得呢度食物一般,食裝修氣氛多啲,而且我食完之後仲有啲肚痛添呀!

始終唔係好習慣好似其他人咁食乜都要影張相,所以照片欠奉。

2 comments:

Uncle Ray said...

早前我也有去過這店。是頗有懷舊特色的,不過食物一般,而價錢不便宜。

另外,讀著是我還以為這是一篇艷遇呢 :)

牡丹 said...

唉...我又何嘗唔想丫....
奇遇發生喺茶餐廳,艷遇留返喺其他場合先:P