Monday, February 22, 2010

盧廣仲 - OH YEAH!!! 演唱會

「大家好,我是廣仲!」

真的high翻了!﹝國﹞

星期六晚同龍哥仲有其他朋友一行七人去九展睇盧廣仲演唱會,其實之前我仲以為會有方大同做嘉賓,或者喺觀眾席會見到佢啦,可惜落空喇,雖然龍哥都一直提醒我其實我哋係去睇盧廣仲‧‧‧

朋友幫忙訂飛,座位超前!係第五行呀,仲要係中間!容祖兒都係坐我哋後四行!我真係有衝動想掉轉頭同佢講「Joey唔好意思,我有無遮住你呀?」哈哈哈‧‧‧

只係出咗兩隻專輯,但整個演唱會絕無冷場,新歌如「七天」、「Oh Yeah」大家情緒非常高漲,「再見勾勾」一如所料跟住做動作,舊歌一出更加係全場雷動!一來係因為對歌曲非常熟悉,intro一起大家已經知道跟住唱,非常投入,就算唔熟悉嘅歌迷,佢嘅歌曲實在係容易唱和,會自自然然跟住哼,氣氛好好;二來係靦腆而不善辭令嘅盧隊長雖然只懂說Yeah,但偏偏如此觀眾反而變得主動,不斷互動交流,好熱情,有時觀眾又會刻意逗他揮手,他都會乖乖揮手回應,真係好可愛。

不過最主要原因相信係盧隊長台上忘我嘅演出,快歌嘅正能量快樂感染力、慢歌嘅深情感動,牽動著大家嘅情緒,就係佢獨有嘅charisma吧,加上有時佢不明所以嘅「熱舞」,真係睇得人好開心!

相信佢無預計有second encore吧,所以反而唱咗幾首未發表嘅新歌。

比起佢上年嘅演唱會,我覺得歌曲選擇反而上年較好,例如翻唱「I Feel Good」,仲有升起小舞台唱「Loving You」,技驚四座,初次唱有關吃早餐嘅「Rock And Roll的Style」,今年原裝重唱,仲有同一條嘅bling bling短褲,驚喜欠奉,不過依然係令人看得開懷!

No comments: