Monday, April 26, 2010

男人


噙晚睇明珠台卧底俏王子,
裏面有三個王子,
去到英國揾女朋友.
係一個真人show,
真正的王子揾平民女朋友.
內容唔係重點,
重點係其中一個王子的一番說話:
"我鐘意胸大樣靚,
人品几好都無用,
唔靚我都唔會要!!
我會擇20-29的女仔.
因為女人唔係葡萄酒,
女人係牛奶,
係有限期.
我一定會揾後生的!!"
身為女性的我,
當然好反感.
但想深一層,
他的說話正正係男人(不論國籍)的心聲.
我係男人都可能會係咁.
不過,
講呢番真心話的王子,
即中間最肥個件,
佢胸大肚大無樣無品,
都懶係咁大支野,
就算係王子都真係好惡頂.
正如好多無樣無型無錢無品的男人,
品評女性一樣.
如果下一世可以比我選擇,
我寧願做一個無樣無型無錢無品的男人,
都唔做一個有樣有波有錢有品的女人.
因為女人係牛奶,
而男人就係葡萄酒.
點計都係做男人易過日子得多!!


1 comment:

牡丹 said...

呢個節目我都有望過下,如果真係只要胸大樣靚,咁都算好簡單,明買明賣,佢唔駛上真人show都應該好易搵到啫.